Vapaa keskustelu
+10
oskarsson
--nikke--
monster_XY1092
päällikkö
.5R.
Kerensky
Admin
Orion
JereN
Assassin
14 posters
Sivu 3 / 7
Sivu 3 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Vapaa keskustelu
käyttekö muuten vaan pari kertaa päivässä koneella, tai käyttekö vain kerran. itse olen koneella miltei koko ajan
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
Muutamia kertoja. Aamulla ennen kuin lähden kouluun, sitten riippuu päivästä että käynkö koulussa atk-luokan koneella, joinain päivinä koulun jälkeen, sitten kotona joitain kertoja pitkin päivää ja lopuksi illalla ennen maate menoa. Kyllä siinä ihan tarpeeksi tulee käytyä.
Orion- Viestien lukumäärä : 66
Taitaa kohta suurin pelaaja liitossa muuttua... Itse käyn koneella heti koulun jälkeen ja sitten pitkin iltaa.
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
Voi ei! Taasko?? Taas on joku meikää isompi! Tää ei oo enää reilua.
No voi sentään. Meni se nimi kuitenkin pieleen.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
Pahoittelen tarinani toisessa osassa ilmenevää hieman kovahkoa kieltä, mutta minusta teutonin kuuluu käyttää vähän barbaarista kieltä. Ja Admin. Jos haluat ruman kielen poistuvan niin voinhan mä sen poistaa. (Mutta se vie puolet tarinan värikkyydestä)
no nyt kyl meni tauskin tarina jännäksi
JereN- Viestien lukumäärä : 36
nyt assassin prkl...oon tänää jo ties kuin monetta kertaa käyny kattoos tääl eikä vielkää oo tullu tauskille jatkoo....ny vauhtia siihen....ei kirjojakaan lueta ku korkeintaan siis ihan max 2 päivää....ja 2 päivää vaan jos on yli 500sivuu....ni siis torstaihin mennessä pitää ainakii löytyy 20 osaa lisää tauskia!!!!!
Sori, mutta en minä ehdi kirjoittaa niitä mitenkään hirveän kovaa vauhtia. Mulla on nimittäin muutakin tekemistä. Nimittäin ite oon iha älytön kirjasyöppö joten mulla menee aika paljon aikaa lukemiseen. Mä yritän kuitenkin saada vielä yhden uuden osan tällä viikolla tuotettua.
speedillä tapahtuu.....sit ku 6 aika koittaa ni myöhän ollaa niissä rähinöissä sitte mukana eikö vaa??
ja sit myö piessään niissä puukkohipoissa ihan kaikki:D
Pidän tosta ajatuksesta.JereN kirjoitti:speedillä tapahtuu.....sit ku 6 aika koittaa ni myöhän ollaa niissä rähinöissä sitte mukana eikö vaa??
Mun oli tarkoitus kirjoittaa tänään uus osa tohon Tauskiin, mutta silmiä särkee kauheesti joten en voi valitettavasti kirjoittaa. (Tän vähän ajankin kanssa on yhtä tuskaa)
älä lue niin paljoo siit sil pääsee.Assassin kirjoitti:Mun oli tarkoitus kirjoittaa tänään uus osa tohon Tauskiin, mutta silmiä särkee kauheesti joten en voi valitettavasti kirjoittaa. (Tän vähän ajankin kanssa on yhtä tuskaa)
--nikke--- Viestien lukumäärä : 5
Ei se pysty siihen. Se on semmonen lukutoukka, että mahdoton tehtävä vois sanoa.--nikke-- kirjoitti:älä lue niin paljoo siit sil pääsee.Assassin kirjoitti:Mun oli tarkoitus kirjoittaa tänään uus osa tohon Tauskiin, mutta silmiä särkee kauheesti joten en voi valitettavasti kirjoittaa. (Tän vähän ajankin kanssa on yhtä tuskaa)
ei ihmisä tarvitse "painostaa", ne tekee (jos tekee) asiat sitten kun tuntuu hyvältä
monster_XY1092- Mode
noniin tulihan se uusi jatko-osa, eihän tässä tarvii lukea mitään muita kirjoja / tekstejä, kuin lukee Assassinin mestariteosta. Niin, Assassin, oletko tekemässä muitakin tarinoita, sitten jos tuo tarina tulee päätökseen.
monster_XY1092- Mode
Mutta kattoo ensin miten pitkäkin tuosta tulee. Uusin osa oli aika hyvä: "TÄÄ-ON-JOKU-TURKASEN-HAM-MAS-TIK-KU!!!"
HAHAA....vähäks oli hassu ....ootko muuten assassin jostaa kotkan suunnalta?? ku tota miä muotoa en oo viel muual törmän....paitsi et kaikki luulee et myä sanotaan kotkassa mie....vaik ne puhuu lappeenrannassa tollai....eikä myä kotkassa sanota mitään prkleen mie....
En ole läheltäkään Kotkaa. Mä vaan taivuttelen noita sanoja siten että ite tykkään niistä.
Se on kyllä kieltämättä hauskaa... mullekkin on jo miltei kehittyny oma murre... XD
Ei taida tota UST-T liittoumaa näkyä vielä pitkään aikaan.
no sitähän vois alkaa kyselee joiltain henkilöiltä (teutoneilta), että haluuko tulla koalitioon.
monster_XY1092- Mode
onhan sitä jo pikkasen kyselty....mut ei oo vastaillu
Hetkonen. Kävi mielessä että onko kenenkään lähellä liittoumaa jonka perustaja on teutoni. Jos on niin mehän voitais pyytää sitä liittämään liittoumansa meihin ja vaihtamaan nimeä. Jos on isoja ei-teutoni tyyppejä niin ne vois tulla näihin muihin siipiin. Toimiskohan se?
Sivu 3 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 3 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa