Vapaa keskustelu
+10
oskarsson
--nikke--
monster_XY1092
päällikkö
.5R.
Kerensky
Admin
Orion
JereN
Assassin
14 posters
Sivu 2 / 7
Sivu 2 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Vapaa keskustelu
Tosi ärsyttävää ku noi ei vastaa mun viesteihin....siis toiset liitot...siis oikeesti...jos ne nyt sattuu olee joku 60 sijaa meitä korkeemmal ni kyl ne sit sentään vois sanoo et ei haluta rauhaa teijenkaa...prkl...mut pitää viel vaa koittaa
JereN- Viestien lukumäärä : 36
Juu... olen itsekin huomannut, kun olen etsinyt perustajaa UST-T:lle... KUKAAN EI VASTAA!!! Kyllä elämä on vaikeeta...
Operation TOP100 suoritettu. Sijoituksemme on 100.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
no sinne TOP10: neen onkin sitten hieman pidempi matka, mutta eiköhän me sinne jossain vaiheessa päästä
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
Vähän epäilen... (sori, olen pessimisti). Mutta kyllä tästä vielä ylemmäs noustaan, vai mitä? UST-G on kans nousussa. Hyvä homma. Harmiksi mun kutsumat tyypit ei ole vielä vastanneet...
Niin ja tähän perään. Assassinille: ihan hauska tarina, kirjota ihmeessä lisää.
Niin ja tähän perään. Assassinille: ihan hauska tarina, kirjota ihmeessä lisää.
Orion- Viestien lukumäärä : 66
Tosi hyvä tarina Assassin! Jatkoa vaan! 0len kuitenkin saanut 2 tyyppiä liittoumaan!
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
Melkein sain sydärin tosta adminin laittamasta tavoitteesta. Harmi kun yks iso pelaaja olis halunnu liittyä meidän liittoumaan mutta se ei mahtunu. Sen sijaan et se olis oottanu niin se meni TA G:hen.
hitto...voiks joku lainaa mulle viljaa??
sapettaa ku mul ei oo enää liittouman isoin.....kylä
Admin: Laittakaas sitten nämä asiat tonne resurssiapu-foorumeille...
sapettaa ku mul ei oo enää liittouman isoin.....kylä
Admin: Laittakaas sitten nämä asiat tonne resurssiapu-foorumeille...
JereN- Viestien lukumäärä : 36
Ja mua sapettaa kun VIIMEINKIN menin JereN:stä ohi ja nyt kommando vei isoimman pelaajan paikan... Ei oo reiluu yhyy vyääh
no kasvata vaan asukaslukuasi ahkerasti, niin kohta oot taas kärjessä
monster_XY1092- Mode
Orion. Sähän oot isoin, jos et ole huomannut.
Oho! Niinpä olenkin! Jipii hurraa!
Oho. Tuo mun raidari yrittää näemmä tosissaan saada multa resot. Hyökkäsi klo 5 aamulla! No jäi joka tapauksessa tyhjin käsin, jos kohta rupeais tajuamaan. Onneks lähetin mun leegot yöretkelle tonne kauemmas niin säästyivät teurastukselta.
minulle ei ookaan näköjään enää tullut hyökkäyksiä, kun oon pyytäny muutamat entisistä hyökkääjistä tähän koalitioon
monster_XY1092- Mode
No mua tässä pelottaakin, kun mun lähellä on kaksi teutonia, jotka on sijoituksilta kärkipäässä. Vielä pahempaa on, että ne kaksi on perustanut TA-liittouman, jonka on sijoitus 1.... Vaarallisia naapureita.
tee vaan tarpeeks pakkeja, siis jos vaan on varaa
monster_XY1092- Mode
onkos kukaan vielä lähiaikoina tekemässä uuttä kylää, tiedän ettei kenelläkään vielä oo mitkään hirveet varat, mutta kuitenkin
monster_XY1092- Mode
Sehän olis itsemurhaa tehä pakkeja... On mulla ne muutama leegoa, joita yritän pitää retkillä ettei ne kuolla kupsahda...monster_XY1092 kirjoitti:tee vaan tarpeeks pakkeja, siis jos vaan on varaa
Ja en ole vielä aloittanut uuden kylän valmisteluja, mutta kunhan saan tuotannon paremmaksi.
niin minkälaisia ne joukot on mitä tulee
monster_XY1092- Mode
Kirvessolttuja, paladiineja. Mutta on niitä yleensä sen verran että ei kannata pakittaa omilla joukoilla. Ja sillä on kumminkin enemmän kuin mitä käyttää mun luona. Eiköhän se joskus kyllästy raidaukseen, kun aina joukot palaa tyhjin käsin.
Niin sitä vois veikata ainaki mun naapuri hyökkäile vielki vaikkei oo nyt saanu viimisillä kerroilla yhtään mitään.Orion kirjoitti:Kirvessolttuja, paladiineja. Mutta on niitä yleensä sen verran että ei kannata pakittaa omilla joukoilla. Ja sillä on kumminkin enemmän kuin mitä käyttää mun luona. Eiköhän se joskus kyllästy raidaukseen, kun aina joukot palaa tyhjin käsin.
--nikke--- Viestien lukumäärä : 5
Tauski teutonin tarinalle tullut jatkoa! Se ei näy uutena viestinä, mutta kattokaa. Tarinasta puheen ollen. Assassin, Tauski on päähenkilö, mutta miksi päällikkö sanoo, että Tauski on vangittu roomalaiskylässä?? Tietääkseni hän on ollut visusti kotona... Selitäppä tuo.
Sivu 2 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 2 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa