Vapaa keskustelu
+10
oskarsson
--nikke--
monster_XY1092
päällikkö
.5R.
Kerensky
Admin
Orion
JereN
Assassin
14 posters
Sivu 6 / 7
Sivu 6 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Vapaa keskustelu
Orion kirjoitti:Siitä on hellyys kaukana.
niin varmaan...karvaton tossukkaiseni *puss*
*nauraa*
Vivi- Mode
- Viestien lukumäärä : 45
me tarvitaan kohta Orion oma loveLine, kun niin kiihkeesti mun ympärilläni pörräät
Vivi- Mode
Onko kukaan ikinä sanonut sinulle että olet hieman p3rv0? Jos ei ole niin nyt ainakin mä sanoin.
Orion- Viestien lukumäärä : 66
Orion kirjoitti:Onko kukaan ikinä sanonut sinulle että olet hieman p3rv0? Jos ei ole niin nyt ainakin mä sanoin.
hmmm.....löysit sanakirjasta uuden sanan....hienoa *taputtaa*
Vivi- Mode
Ktoos ktoos. Siellä on muuten maailmanvaltiaan kohdalla mun kuvani *omahyväistä naurua*. Ei tällaisissa pienissä väittelyissä mitään vikaa ole, mutta kun rupee jutut menee tämmösiks... Oiskohan se sen merkki että kannattaisi joko rauhoittua tai käydä liikkumassa enemmän.
Taidan toteuttaa jälkeisemmän: *laittaa kengät jalkaan* *töms töms* *MUKS - törmää oveen* Taidankin lykätä tuonnemmas...
Taidan toteuttaa jälkeisemmän: *laittaa kengät jalkaan* *töms töms* *MUKS - törmää oveen* Taidankin lykätä tuonnemmas...
Orion- Viestien lukumäärä : 66
Orion. Parasta kun myönnät ettet sä pärjää Viville väittelyssä. Se on liian kova vastus.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
Vivi kirjoitti:Orion kirjoitti:Siitä on hellyys kaukana.
niin varmaan...karvaton tossukkaiseni *puss*
*nauraa*
BUAHHAHHHAAAHHAAAAAAA!!!!! Nyt sä TOD nolasit ittes, Orion...!!! Tästä kuullaan vielä piiiiiitkkkääänn...
Admin. Älä kiusaa Orionia. Se ihan punastuu.
Joskus 2070:Muistatko joskus silloin UST:n foorumilla sen vivianin?
Orion:Älä muistuta!! Permmkule hampaat putoff.
päällikkö- Viestien lukumäärä : 9
alan tässä nyt ihan muuten vaan kyselemään, että olenko ainoa, jolla on tällä hetkellä joukkoja? Että onko jollain jo esim ratsuväkeä, muuta kuin tiedustelijoita.
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
No et varmasti ole jos teutonit lasketaan mukaan.
mul on joukkoja jo aika hyvin...mut ei ratsuja vielä--
JereN- Viestien lukumäärä : 36
päällikkö kirjoitti:Joskus 2070:Muistatko joskus silloin UST:n foorumilla sen vivianin?
onneks meen ole elossa tuolloin, niin ei pääse inkot kastumaan naurusta
Vivi- Mode
Heh, nyt ei ainakaan tarvitse pelätä että joku hyökkäilisi, ei oo naapureita mailla halmeilla! Nyt voin kysästä pääjehulta, millon pääsen UST-G liittoumaan.
Sain muuteen aika villin idean: Yhdistettäisiin kaikki UST liitot yhdeksi ISOKSI liitoksi, sillon liitto olis top 30 varmaan. On vaan yksi ongelma: Lähetystöä pitäisi nostaa ihan hitsisti, siitä sevitään että jokainen pelaaja lähettää 1000 jokaista resua pääpomolle.
Aloitetaanko muuten s1 ? Se alkaa muutaman viikon päästä, oon ainakin mukana.
Sain muuteen aika villin idean: Yhdistettäisiin kaikki UST liitot yhdeksi ISOKSI liitoksi, sillon liitto olis top 30 varmaan. On vaan yksi ongelma: Lähetystöä pitäisi nostaa ihan hitsisti, siitä sevitään että jokainen pelaaja lähettää 1000 jokaista resua pääpomolle.
Aloitetaanko muuten s1 ? Se alkaa muutaman viikon päästä, oon ainakin mukana.
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
se et UST:t löis yhteen ei ois mikään huono idea....ni saatais ehkä olla pikkasen enempi rauhassa sitten...tosin ite saan olla rauhassa muutenkii
Idea kuulostaa kyllä kiehtovalta mutta mahtuuko kaikki samaan liittoon? Ajattelin vaan kun yhteen liittoon mahtuu vissiin vain 60 jäsentä ja meitä on aikapaljon.... Mun mielestä meillä kylläkin vois olla kaikkien yhteinen foorumi... vai onko jo?
sininen- Viestien lukumäärä : 7
Joo, mä laskeskelin et meitä on 40 pelaajaa täällä. Ja sit vielä toinen juttu, Orionin kylää on pulttailtu.
Mä soitin Orionille ja se sano että se lopettaa tän tilinsä. En oo varma että tekeekö se uutta tiliä. Voi olla että ei.
no kaikkiko tässä lopettaa tilinsä, no ei voi mitään, omaan kylääni ei ole tullut hyökkejä pitkään aikaan, ja kohta tulee toinen kylä
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
Kylläpä orion helpolla luovuttaa....
Vivi- Mode
no eihän sillä oo juuri muuta ku kätköt ja resukentät jälellä...oon ollu sille nyt vahtina....ja se yks tyyppi käy siel pulttaas kolme-kuus kertaa päivässä....ja se ei oikeen taho koskaan saaha mitään....ja silti vaan tulee.
mut äkkii sen kylän repis pystyyn jos vaan se lopettais sen pulttailun...ja nii juu just nyt ku kirjotan ni sielt on 3 hyökkii taas tulos silt samalt hepult :S
mut äkkii sen kylän repis pystyyn jos vaan se lopettais sen pulttailun...ja nii juu just nyt ku kirjotan ni sielt on 3 hyökkii taas tulos silt samalt hepult :S
En tarvinnukkaa kylänvahtia, tää on näitä läppärin hienouksia
päällikkö- Viestien lukumäärä : 9
oNpa tullut hiljasta, ko toinen kylähullu (Orkku-boy)häippäs...kenes kans mä nyt heitän läppää
Vivi- Mode
Sivu 6 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 6 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa