Harrastukset in real life
+10
päällikkö
Teutonwarrior
sagge
monster_XY1092
Kerensky
.5R.
JereN
Orion
Assassin
Admin
14 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Harrastukset in real life
no meitsi täyttää kahden viikon päästä 17, BILEET!! =DD ja tuota joo, harrastuksia on kesällä enduro moottroripyöräily ja talvella ajelen moottorikelkalla crossia, uphill mountainia ja enduroa
erh4be- Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 33
Joo mä oon 20 vuotias pienetytön äiti Oon harrastanu pian 10 vuotta vpk:ta eikä paljoon muuhun jääkkään aikaa kodin, perheen ja työn ohella Tää on travian on hyvää ajanvietettä en tosin yleensä kerkii rayhassa sitä tutukailemaan kuin iltaisin ja ruokatauolla
sininen- Viestien lukumäärä : 7
erh4be kirjoitti:no meitsi täyttää kahden viikon päästä 17, BILEET!! =DD ja tuota joo, harrastuksia on kesällä enduro moottroripyöräily ja talvella ajelen moottorikelkalla crossia, uphill mountainia ja enduroa
Jaa millas kelkalla ajelet? Itse ajan Arctic Cat F6 vuosimallia 2005.
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
.5R. kirjoitti:erh4be kirjoitti:no meitsi täyttää kahden viikon päästä 17, BILEET!! =DD ja tuota joo, harrastuksia on kesällä enduro moottroripyöräily ja talvella ajelen moottorikelkalla crossia, uphill mountainia ja enduroa
no mulla on Yamaha FX Nytro MTX -08 ja sitte toinen kelkka on vanha 500 kuutioinen ski-doo summit
erh4be- Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 33
erh4be kirjoitti:.5R. kirjoitti:erh4be kirjoitti:no meitsi täyttää kahden viikon päästä 17, BILEET!! =DD ja tuota joo, harrastuksia on kesällä enduro moottroripyöräily ja talvella ajelen moottorikelkalla crossia, uphill mountainia ja enduroa
no mulla on Yamaha FX Nytro MTX -08 ja sitte toinen kelkka on vanha 500 kuutioinen ski-doo summit
On mullaki vanha sotaratsu Arctic Cat ZR 440 vuosimallia 98. Itellä on toi F6 Fox.in ilmaiskareilla, erikoissuksilla, kromi tuulilasilla ja kaikella muulla hilppeellä.
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
Mun harrastus on melonta ei kuitenkaan millään intiaani meiningilllä vaan kajakeilla. Asun turussa ja jos joku tulee siellä soutu- ja melonta keskukseen niin voi nähdä minut
Salkku- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 31
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa