Harrastukset in real life
+10
päällikkö
Teutonwarrior
sagge
monster_XY1092
Kerensky
.5R.
JereN
Orion
Assassin
Admin
14 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Harrastukset in real life
Tänne mm. harrastuksia ja muuta, niin tutustumme toisiimme paremmin, ja pelikin kulkee...
Vs: Harrastukset in real life
Tämä ei kyllä liity tänne mitenkään, mutta kuinka moni haluaisi, että aloitan jonkin tarinan kirjoittamisen. Otan myös ehdotuksia vastaan.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
Tännehän voisi tehdä jonkin off-topic osion, missä saisi pölistä mistä ikinä lystää. Ja Assassinille: kirjota vuan. "Kerro satu, satu-setä."
Orion- Viestien lukumäärä : 66
Jaa....hiljasta on....No ajattelin nyt esitellä hieman itteäni ja ois ihan kiva jos muutkin vastais...sais vähä tietää et minkämoista porukkaa liitto pitää sisällään.
Eli siis:
Olen itse 23 vuotta. Asun tyttöystäväni kanssa tällä hetkellä ruotsissa ja muutimme tänne tammikuussa 2006. (Ensi kesänä muutamme takaisin suomeen)
Opiskelen yliopistossa tietotekniikkaa/matematiikkaa
En harrasta oikeestaan mitään muuta ku tietokoneiden räpellystä...
Eli siis:
Olen itse 23 vuotta. Asun tyttöystäväni kanssa tällä hetkellä ruotsissa ja muutimme tänne tammikuussa 2006. (Ensi kesänä muutamme takaisin suomeen)
Opiskelen yliopistossa tietotekniikkaa/matematiikkaa
En harrasta oikeestaan mitään muuta ku tietokoneiden räpellystä...
JereN- Viestien lukumäärä : 36
Olen neljätoista vuotias ja oikeastaan ainoa harrastukseni on lukeminen.
Meikä on 14v, samaa koulua käynpi kuin pomokin (että varo vaan jos erotat mut!!! )
No eipä mennä uhkailun puolelle. Tykkään paljon pelaamisesta ja yleensä muustakin tietareitten kanssa sähläämisestä. Olen rauhaa rakastava tyyppi sekä Travianissa että in real-life (jos sitä onkaan).
No eipä mennä uhkailun puolelle. Tykkään paljon pelaamisesta ja yleensä muustakin tietareitten kanssa sähläämisestä. Olen rauhaa rakastava tyyppi sekä Travianissa että in real-life (jos sitä onkaan).
Älä nyt tunne ittees ulkopuoliseksi, JereN, mutta minäkin olen 14 v, mutta en mikään viilipytty, kuten Orion... Lempiharrastuksiani ovat mm. purjehtiminen/ veneily yleensä, tarkkuusammunta (2 ilmakiväärillä ja -pistoolilla), airsoft, Orionin, Assassinin ja drylordin kiusaaminen... Yleensä kotona olen koneella...
Vähän tässä tuntee ittensä vanhaksi
No, itse olen 11 ja käyn kahden vuoden kuluttua samaa koulua kun nuo neljätoistavuotiaatkin, harrastuksiini kuuluu rc-autot (rc10.fi voi bongata samalla nicillä), airsoft ja laskettelu.
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
Multa löytyy ikää jo 28 vuotta. Yliopistossa opiskelen viimeistä vuotta ja sitten pitääkin siirtyä työelämään. Harrastuksina futis, sulkis, pyöräily ja hiihto. Vaimo ja yksi lapsikin on ehditty jo hankkimaan.
Kerensky- Viestien lukumäärä : 5
No ohan täällä sentään vähän vanhempaakin porukkaa. Eipähän JereN tunne itseään yksinäiseksi.
pitäiskö sitä tänne jotakin vielä kirjoittaa. No itse olen kohta 16 vuotias ja yleinen harrastus on tietokone (kohta alotan WoW:in)
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
Re: Harrastukset in real life
Minä taas täytän piakkoin 14. Harrastuksina jalkkis, kitaran soitto ja tietokoneella pelaaminen.
sagge- Viestien lukumäärä : 1
Itse olen 15v, harrastuksena mopolla ajo(vandalismi ) ja MMORPG pelijen pelailu suurimmaks osaks
Teutonwarrior- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 31
Hymm.. lets see,joo täytän tuossa kohta puoliin 14 ja käyn samaa koulua kuin admin,assasin,orion sekä drylord.Harrastuksissta löytyy tietokoneiden kanssa tuhraus , airsoft sekä tuo adminin mainitsema drylordin kiusaus.
päällikkö- Viestien lukumäärä : 9
Nyt kuulkaas loppu tää drylordin (ja ylipäänsä kenenkään) kiusaaminen. Se ei oo harrastus... Eli nyt loppu tää tämmönen peli!
olen melko samaa mieltä, mutta jos dissaaminen on hauskaa, dissatkaa toisianne.
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
JereN kirjoitti:Vähän tässä tuntee ittensä vanhaksi
mä taidan kuitenkin olla joukon vanhin
Vivi- Mode
- Viestien lukumäärä : 45
Kuule, tuo sun luonne, että pitää aina v****illa toisille, kostautuu joku päivä. Meet varmaan mollaamaan Chicagon mafiaa joksikin marttakerhoksi... Siinä vaiheessa saat opetella väistelemään luoteja.
Admin kirjoitti:Hähää... Ikäloput!!!
nooh...ennemmin ikäloppu, kuin odottamassa teinipöksyissä maailmanloppua....
mä saankijn tehdä mitä haluan, missä haluan, milloin haluan etc....
en kyllä haluaisi enään olla näsäviisas teini *hymy*
Vivi- Mode
Vivi kirjoitti:
nooh...ennemmin ikäloppu, kuin odottamassa teinipöksyissä maailmanloppua....
mä saankijn tehdä mitä haluan, missä haluan, milloin haluan etc....
en kyllä haluaisi enään olla näsäviisas teini *hymy*
juuri näin ja sehän on vaan hyvä et on minuu vanhempii täällä...ni tuntee ittensä nuoreks
ootko kerenskyykii vanhempi vai? sithän sulla on ikää jo kiitettävästi (en halua loukata tällä huomautuksella)
kyllä vaan....30 mennyt rikki silti alle 35, mulla on vanhin lapsi teidän ikäinen (14) ja nuorin 2 vee, että on tässä muutakin tehty ko leikitty netissä ja mielikuvituksissa *hymy*
Vivi- Mode
Vivi kirjoitti:kyllä vaan....30 mennyt rikki silti alle 35, mulla on vanhin lapsi teidän ikäinen (14) ja nuorin 2 vee, että on tässä muutakin tehty ko leikitty netissä ja mielikuvituksissa *hymy*
Juu... Pelaakos teinixiski travianissa?
Admin kirjoitti:Vivi kirjoitti:kyllä vaan....30 mennyt rikki silti alle 35, mulla on vanhin lapsi teidän ikäinen (14) ja nuorin 2 vee, että on tässä muutakin tehty ko leikitty netissä ja mielikuvituksissa *hymy*
Juu... Pelaakos teinixiski travianissa?
joo, välillä....viime kesänä sillä oli tarvian kuume kovimmillaan, nyt mutsi ja faija sekoilee teinimaailmassa
Vivi- Mode
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa