Resurssiapuja
+6
--nikke--
Orion
.5R.
JereN
monster_XY1092
Admin
10 posters
Sivu 1 / 1
Vs: Resurssiapuja
tarviiko joku rautaa, mulla on sitä hieman liikaa
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
Jos jollain on liikaa puuta, sitä voisi laittaa minulle, kun muut kategoriat on täynnä paitsi puu on nollassa.
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
juuu...ja jos jollaan on sellanen tunne et on ihan mitä vaan ressuu liikaa ni laittakaa mulle vaan...mul on kaikki oikeesti ihan nollilla
JereN- Viestien lukumäärä : 36
Mullekin voi ihan vapaasti lähetellä ylituotantoa. Kyllä käyttöä aina löytyy.
Orion- Viestien lukumäärä : 66
jos jollain on ylimmäärästä viljaa niin voi lähettää mulle niin saa titalle jotain muuta.
--nikke--- Viestien lukumäärä : 5
riippuu siitä et miten paljon tarvit....voin vaihtaa jos laitat 1:1 suhteella puuta takasin..
JereN- Viestien lukumäärä : 36
En tarviikkaan ainakaan tähän hätään ku sain tehtyy kaupat ton yhen kanssa.JereN kirjoitti:riippuu siitä et miten paljon tarvit....voin vaihtaa jos laitat 1:1 suhteella puuta takasin..
--nikke--- Viestien lukumäärä : 5
oisko jollakin viljaa, voisin vaihtaa suhteella 1:1 rautaan
monster_XY1092- Mode
Palatsi tasolla 7... Nyt alkaa olemaan hetki että rupean ottamaan resoavustuksia vastaan. Kaikki joilla on liikaa resoja tai ovat muuten avuliaita lähettäkää tavaraa (etenkin savea) kylääni (näkyy allekirjoutuksessakin), niin saan palatsin nopeesti tasolle 10 ja tontut tehdyiksi. 9croppeja ei riitä jaeltavaksi asti...
Niin ja jos lähetätte resoja, laittakaa ne joko viikonloppuna tai klo 4 jälkeen (syynä koulunkäynti). Olen erittäin kiitollinen lahjoituksista, jos niitä tulee. Voin vastapalvelukseksi itsekin osallistua toisten avustuspyyntöihin.
P.S. Kun tonttujen aika tulee, niin olisiko kellään rauhaisaa kylää johon laittaa ne turvaan?
Niin ja jos lähetätte resoja, laittakaa ne joko viikonloppuna tai klo 4 jälkeen (syynä koulunkäynti). Olen erittäin kiitollinen lahjoituksista, jos niitä tulee. Voin vastapalvelukseksi itsekin osallistua toisten avustuspyyntöihin.
P.S. Kun tonttujen aika tulee, niin olisiko kellään rauhaisaa kylää johon laittaa ne turvaan?
itselläni ei enää ole pahemmin resoja, mutta höökejä ei ole tullut pitkään aikaan, eli ainaikin minulle vois vissiin laittaa turvaan
monster_XY1092- Mode
mä olen kanssa kroonisessa resupulassa aina, joten ainoalle (tietääkseni) naikkoselle toki herrasmiehet voi resuja laitella
Vivi- Mode
- Viestien lukumäärä : 45
paljonko ja voisitko vaihtaa johonkin
monster_XY1092- Mode
oisko jollain viljaa, voin vaihtaa mihin tahansa muuhun suhteella 1:1
monster_XY1092- Mode
Moi, laitoin savea tulemaan...
Orion kirjoitti:Palatsi tasolla 7... Nyt alkaa olemaan hetki että rupean ottamaan resoavustuksia vastaan. Kaikki joilla on liikaa resoja tai ovat muuten avuliaita lähettäkää tavaraa (etenkin savea) kylääni (näkyy allekirjoutuksessakin), niin saan palatsin nopeesti tasolle 10 ja tontut tehdyiksi. 9croppeja ei riitä jaeltavaksi asti...
Upsterix- Viestien lukumäärä : 2
Pari lähetystä on tullut jo palatsiin. Kiitoksia, mutta noin vähäiset määrät jotka tulee epäsäännöllisin välein ei oikein hyödytä. Huomenna (toivon mukaan) saan palatsin tasolle 10. Katotaan lomien jälkeen noita tonttuavustuksia. Ja tosiaan jos osallistutte niihn niin muistuttakaa mua auttaa myös takaisinpäin.
Mut loman aikana ei tarvitse lähettää mitään.
Mut loman aikana ei tarvitse lähettää mitään.
Mä voin vaihtaa rautaa ja viljaa saveen ja puuhun.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
mulla alkaa vilja loppumaan voisko joku lähettää mulle vähän
cool_teuton- Viestien lukumäärä : 2
Mä laitoin sulle vähän tulemaan.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa