Esittele itsesi!
2 posters
Sivu 1 / 1
Esittele itsesi!
Joo eli olen uusi tässä liittoumassa ja huomasin että tällainen topikki puuttu
Eli aloitan sitte.
Olen 22v mies täältä kainuun korvesta. Traviania olen pelannu s1 ensihetkistä lähtien. S1 pelasin NGWL liittoumassa (juihelo) joka kuului voittaja inkvisitioniin. Nyt saanu tästä s6:sta kiinni ja alkanut aktiivisemmin pelailee..
ps. Huomasin muuten että täällä foorumilla ei voi oikein arkoja aiheita aloittaa koska tänne pääsee kuka tahansa rekisteröitymään...
Eli aloitan sitte.
Olen 22v mies täältä kainuun korvesta. Traviania olen pelannu s1 ensihetkistä lähtien. S1 pelasin NGWL liittoumassa (juihelo) joka kuului voittaja inkvisitioniin. Nyt saanu tästä s6:sta kiinni ja alkanut aktiivisemmin pelailee..
ps. Huomasin muuten että täällä foorumilla ei voi oikein arkoja aiheita aloittaa koska tänne pääsee kuka tahansa rekisteröitymään...
nalle85- Viestien lukumäärä : 1
Vs: Esittele itsesi!
Molen tällai vanha räpäkkä akka keski-uudeltamaalta.
Traviania tässä vasta opettelen, nuorisoni kun sai mut ihastumaan tähän...
Pelaan myös speedissä, jossa mulla on onneksi yks luottosuojelija, niin ei tartte olla farmina.Tosin ei täälläkään ole mua kukaan pahasti farmannu (onneksi).
Traviania tässä vasta opettelen, nuorisoni kun sai mut ihastumaan tähän...
Pelaan myös speedissä, jossa mulla on onneksi yks luottosuojelija, niin ei tartte olla farmina.Tosin ei täälläkään ole mua kukaan pahasti farmannu (onneksi).
Vivi- Mode
- Viestien lukumäärä : 45
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa