äänestys: suosikkiheimo
+4
monster_XY1092
Vivi
Assassin
Orion
8 posters
Sivu 1 / 1
suosikkiheimo
äänestys: suosikkiheimo
Eli mikä on teidän suosikkiheimo? (nataareita ei lasketa, koska ne ei ole pelattavia) Laittakaa mieluusti myös perusteluja. Itse en osaa sanoa tarkasti, kaikki on mielestäni hyviä. Roomalaisilla vahvat joukot ja raksabonus, teutoneilla ryöstöbonus ja halvat joukot, galluilla ansat ja isot kätköt ja vahva ratsuväki.
Orion- Viestien lukumäärä : 66
Vs: äänestys: suosikkiheimo
Minusta kaikki on hyviä koska jokaisella on omat tietyt hyvät ja huonot puolensa.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
Assassin kirjoitti:Minusta kaikki on hyviä koska jokaisella on omat tietyt hyvät ja huonot puolensa.
mä "yhdyn" assasin kantaan....kait se pelin luomisvaiheessa on ajateltu, että jokaisella heimolla on heikkoutensa ja vahvuutensa
Vivi- Mode
- Viestien lukumäärä : 45
jaa'a pitäiskö tässä nyt äänestää sitä mikä heimo on tällä hetkellä, olen kylläkin jo kaikkia kokeillut, eli kaikki on hyviä.
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
Jaa, roomalaisilla olen pelannut, mutta pelaan speedillä teutoneilla ja kun tän päivän aikana teen uuden kylän alotan galliaisilla.
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
Teutonit jyrää
speedillä erityisesti teutonit jyrää sillä viljantuotannon saa suuremmaksi speedillä ja teutonit saa paljon äijiä joilla hakata vastustajia
gallit ja roomalaiset ovat minusta aika tasavertaisia
gallit ja roomalaiset ovat minusta aika tasavertaisia
Salkku- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 31
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa