Vihdoinkin täällä
+4
Assassin
Admin
Orion
Vivi
8 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Vihdoinkin täällä
Hellotus vaan kaikille.
Muutaman mutkan kautta pääsin sitten kirjautumaan sisään voorumille. Joku kehveli oli ryöstänyt nimimerkkini, jotenka Vivian lyhentyi Viviksi...
Muutaman mutkan kautta pääsin sitten kirjautumaan sisään voorumille. Joku kehveli oli ryöstänyt nimimerkkini, jotenka Vivian lyhentyi Viviksi...
Vivi- Mode
- Viestien lukumäärä : 45
Vs: Vihdoinkin täällä
Moi sullekin.
P.S. Tiiätkö mitä tuo merkki avassasi tarkoittaa?
P.S. Tiiätkö mitä tuo merkki avassasi tarkoittaa?
Orion- Viestien lukumäärä : 66
Tiedän tiedätkö sinä
Vivi- Mode
Se on lohikäärme...mun kiinalainen horoskooppimerkkini...
Vivi- Mode
Aha. Mun kiinalainen horoskooppi onkin kukko.
sä oletkin sitten todella nuori
Vivi- Mode
14, ens kesänä täytän 15 ja saan mopokortin. Hurraa!
itseasiassa 600 jamppa alla
Viimeinen muokkaaja, pvm Su Helmi 17, 2008 8:51 pm, muokattu 1 kertaa
Vivi- Mode
herrijee...olenksmää todellakin Wanha täällä?
tsiisös
tsiisös
Vivi- Mode
Kuule Admin. Kyl mä tästä vielä venähdän. Kumminki 4 kk aikaa ja oon nyt 159cm pitkä. Et eiköhän se onnistu.
4kk... Hmm... Ei taida olla hirveän suuri todennäköisyys, kun mäkään en vielä oo ihan tarpeeks pitkä viel ja 170cm. Orion, oletetaanpa että sä kasvat tarpeeks isoks ja hankit mopon, mutta jaksatko sä pitää sitä pystyssä? Mopot on nykyään ihan älyn painavia.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
eihän ne mopot ny niin paljoo paina...joku 100kg ilman nesteitä....ellei ne nyt sit oo painavampii nykyään...tai onhan sitä sit aina ne pirskatin skootterit...ne ei paina paljoo ja ne kanttaa hyvin
JereN- Viestien lukumäärä : 36
Mut skootteri on älyttömän nolo. Mut mopoauto on kyllä kaikkein noloin!! Semmosen kyytiin/rattiin en IKINÄ menisi.
Assassin kirjoitti:4kk... Hmm... Ei taida olla hirveän suuri todennäköisyys, kun mäkään en vielä oo ihan tarpeeks pitkä viel ja 170cm. Orion, oletetaanpa että sä kasvat tarpeeks isoks ja hankit mopon, mutta jaksatko sä pitää sitä pystyssä? Mopot on nykyään ihan älyn painavia.
Nyt osui Assassin vyön alle...! älä ny herra tähtikuvio/maneettiavatar nolaa ittees enempää, hyvä mies... kai olet mies?
Orion kirjoitti:Kuule Admin. Kyl mä tästä vielä venähdän. Kumminki 4 kk aikaa ja oon nyt 159cm pitkä. Et eiköhän se onnistu.
On mullaki 4 vuotta aikaa ja olen 160 cm pitkä. Kyllä ne mopot on nykyään aika painavia...
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
Aijai nyt osui sitten Orionin vyön alle. Kyllä ne mopot on aika painavia ,vaivoin saan omanikin pidettyä pystyssä.Ja huomatkaa olen 165 cm pitkä.
PS.Hymm.. pitäisikö laskea skodesta tankki tyhjäksi ja kokeilla tuota painoa.
PS.Hymm.. pitäisikö laskea skodesta tankki tyhjäksi ja kokeilla tuota painoa.
päällikkö- Viestien lukumäärä : 9
Ja huomatkaa olen 165 cm pitkä. (Lainattu Päälliköltä)
Ja 13 vuotias...
Ja 13 vuotias...
Haastatko riita admin?? Kuka on täällä tuplaten isompi (kylän koolta siis)? Pulttaan sut jos tuo ei lopu... Siinä sitä sitten ruikutat armoa. Ja mitä vikaa mun avassa on?? Ite otitkin omasi foorumin gallerista, että pidä suus kii. Ja myönnän yhden asian, olen ikäiseksi aika pienkokone... Mut sehän on hyvä asia! Aatelkaas, voi ostaa pienemmän auton, joka maksaa ja kuluttaa vähemmän. Säästöä tulee paljon enemmän kuin tommosilla kasvuhormonihirmuilla.
edit: No jos lopetettas tää tyhmä kinastelu tähän...
Onko sulla jo pultit? Muuten UST-G on menny ohi...
Ei oo pullteja, mutta sitten kun saan... Musta kyllä tuntuu että UST-R kaatuu myös...
vai että heti alettais käyttää pultteja, no ei siinä mitään. itselläni menee vielä pitkä aika työpajaan, mutta kohta puoliin tulossa toinen kylä
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
Orion kirjoitti:Haastatko riita admin?? Kuka on täällä tuplaten isompi (kylän koolta siis)? Pulttaan sut jos tuo ei lopu... Siinä sitä sitten ruikutat armoa. Ja mitä vikaa mun avassa on?? Ite otitkin omasi foorumin gallerista, että pidä suus kii. Ja myönnän yhden asian, olen ikäiseksi aika pienkokone... Mut sehän on hyvä asia! Aatelkaas, voi ostaa pienemmän auton, joka maksaa ja kuluttaa vähemmän. Säästöä tulee paljon enemmän kuin tommosilla kasvuhormonihirmuilla.
No ethän sä selvii mun sankaristakaan hengissä... Ja minä laitoin kuvani galleriaan, en ottanut sieltä. Enkä minäkään mikään iso ole (todellakaan)
Sitäpaitsi, jos lopettaisimme kinastelun, mitä iloa olisi enää edes käydä foorumilla?
...Palataksieni tähän "kärpäset valtaa maapallon" -juttuun, niin epäilen, että jossain vaiheessa joko oravat oppisivat käyttämään kärpäslätkää, kärpäset rupeaisivat listimään toisiaan tai hyttysistä tulisi maailmanvaltijoita
Orion. Mä katoin että sä puhuit siitä kuinka Admin v****ilee koko ajan. Voihan se olla niinkin ja myönnän että itsellänäkin on huonoja puolia niinkuin kaikilla muillakin ihmisillä. Mä pälpätän nyt tästä jutusta siks että Orion, sä koko ajan huomauttelet siitä kuinka sä oot toisia isompi Travianissa. Sekin on eräänlaista v****ilua. Ja sitten tästä kinastelusta. Myönnän että se on ihan kivaa jossain määrin. Mutta kuhan ei mennä ihan morkkaamisen puolelle. (Nimittäin toista voi tulla loukattua vaikka ei olisi tarkoittanutkaan.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa