Vitsinurkka
+4
Admin
JereN
Assassin
Orion
8 posters
Sivu 1 / 1
Vitsinurkka
Tänne vaan hölpöttämään kaikesta hassusta.
Löysin tällaisen hauskan jutun foorumilta:
Ensin selitys:
Suuren meren takaa tulivat lautalla Atlantismiehet jotka pystyttivät Travianiin laboratorionsa. Ja laboratoriossa rakennettiin paljon kehitettyjä vehkeitä ja sodassa muut heimot saivat niitä haltuunsa. Ja oppivat käyttämään koska ohjekirjat olivat mukana. Tämän takia tämä ominaisuus on ihan järkevä ehdottaa.
Sitten idea:
Että eikös olisi kiva jos tulisi sellainen Atlantismiesten kehittämä leikkuupuimuri? Rupesin eilen farmaamaan 2 kertaa päivässä mutta tulee vain 80 resurssia per hyökkäys. Puimurilla voisi laittaa farmin tyhjäksi yhdellä käynnillä. Tai ehkä viljapeltojen tasot voisi ottaa mukaan ja lisätä oman kylän tuotantoon. Ja koska se leikkaa samalla, sillä voisi tappaa sotilaitakin. Ettei käytettäisi liikaa menisi vain 5 ruutua tunnissa joten sen mukaan ei voisi laittaa nuijamiehiä jotka menevät 6 ruutua tunnissa.
Löysin tällaisen hauskan jutun foorumilta:
Ensin selitys:
Suuren meren takaa tulivat lautalla Atlantismiehet jotka pystyttivät Travianiin laboratorionsa. Ja laboratoriossa rakennettiin paljon kehitettyjä vehkeitä ja sodassa muut heimot saivat niitä haltuunsa. Ja oppivat käyttämään koska ohjekirjat olivat mukana. Tämän takia tämä ominaisuus on ihan järkevä ehdottaa.
Sitten idea:
Että eikös olisi kiva jos tulisi sellainen Atlantismiesten kehittämä leikkuupuimuri? Rupesin eilen farmaamaan 2 kertaa päivässä mutta tulee vain 80 resurssia per hyökkäys. Puimurilla voisi laittaa farmin tyhjäksi yhdellä käynnillä. Tai ehkä viljapeltojen tasot voisi ottaa mukaan ja lisätä oman kylän tuotantoon. Ja koska se leikkaa samalla, sillä voisi tappaa sotilaitakin. Ettei käytettäisi liikaa menisi vain 5 ruutua tunnissa joten sen mukaan ei voisi laittaa nuijamiehiä jotka menevät 6 ruutua tunnissa.
Orion- Viestien lukumäärä : 66
Vs: Vitsinurkka
Sori vaan Orion, mutta jos tyypit laittaa hyökkäämään samaa matkaa, niin ne kulkee sitä vauhtia, mitä se hitain niistä kulkee.
Assassin- Viestien lukumäärä : 66
Kyllä mä sen tiiän. Tuolla sanottiinkin että: "löysin foorumilta" siis Travianin yhteiseltä. Vai etkö osaa lukea...?Assassin kirjoitti:Sori vaan Orion, mutta jos tyypit laittaa hyökkäämään samaa matkaa, niin ne kulkee sitä vauhtia, mitä se hitain niistä kulkee.
Minua on loukattu. Kuolen tähän paikkaan. (Kyllähän sinä tiedät mimmonen lukutoukka mä oon )
Tässä teille pieni arvoitus....Ne jotka on joutuneet koulussa lukee logiikkaa sun muuta ei saa vastata
tai jos muuten vaan ootte kuullu tän aikasemmin...
Eli:
On olemassa pieni saari jolla asuu vain ritareita ja roistoja! Ritarit puhuvat aina vain totta ja roistot valehtelee ihan kokoajan!
Olet matkalla tuolla saarella ja tarvitset neuvoja, että miten pääset hotellille! Vastaasi tulee henkilö josta et tosin tiedä että onko tämä ritari vai roisto.
Kuinka saat YHDELLÄ kysymyksellä selville että minne sinun täytyy kääntyä(oikea vai vasen)...
(Eli yhdellä kysymyksellä täytyy selvittää et tuleeko kääntyä oikealle vai vasemmalle....)
tai jos muuten vaan ootte kuullu tän aikasemmin...
Eli:
On olemassa pieni saari jolla asuu vain ritareita ja roistoja! Ritarit puhuvat aina vain totta ja roistot valehtelee ihan kokoajan!
Olet matkalla tuolla saarella ja tarvitset neuvoja, että miten pääset hotellille! Vastaasi tulee henkilö josta et tosin tiedä että onko tämä ritari vai roisto.
Kuinka saat YHDELLÄ kysymyksellä selville että minne sinun täytyy kääntyä(oikea vai vasen)...
(Eli yhdellä kysymyksellä täytyy selvittää et tuleeko kääntyä oikealle vai vasemmalle....)
JereN- Viestien lukumäärä : 36
Juu... tuo on aika hyvä juttu, mutta itse olen kuullut sen muodossa: Toinen tie vie Taivaaseen ja toinen suoraan Helskutavettiin ...
Ruotsalainen oli metsästämässä Afrikan savanneilla. Saavuttuaan kotiin vaimo kysyi: "Saitko sinä mitään ammuttua?" Ruotsalainen vastasi vaimolleen: "Ammuin minä muutaman don't shotin". "Mitä ne ovat?" vaimo kysyi. "Ne ovat mustia ja huitovat käsillään ja huutavat don't shot!" ruotsalainen vastasi.
Assassin kirjoitti:Ruotsalainen oli metsästämässä Afrikan savanneilla. Saavuttuaan kotiin vaimo kysyi: "Saitko sinä mitään ammuttua?" Ruotsalainen vastasi vaimolleen: "Ammuin minä muutaman don't shotin". "Mitä ne ovat?" vaimo kysyi. "Ne ovat mustia ja huitovat käsillään ja huutavat don't shot!" ruotsalainen vastasi.
ne oli "not mii":tä
Vivi- Mode
- Viestien lukumäärä : 45
Miten teutonit pääsevät vesiesteen yli kun niillä ei ole siltaa?
Vastaus: Ne uivat yli!
.5R.- Viestien lukumäärä : 25
.5R. kirjoitti:Miten teutonit pääsevät vesiesteen yli kun niillä ei ole siltaa?
Eikä ui kun ne pelkää vettä ja peseytymistä. Ne tekee sillein että jos niillä on pultit mukana ne ampuu ittensä yli. Jos ei ole pultteja mutta on hevosia ne heittää ratsut lampeen ja käyttää niitä siltana. Jos ei ole heppojakaan ne menee lähimpään Mäkkäriin.
Täytyy sanoa että teutonit on aika viisaita. Jos Travian jatkuis nykyaikaan, niin roomalaislla ois varmaan pommikoneita ja galluilla tankkeja. Teutonitkin olisi kehittynyt, ne olis oppinut karsimaan muurinmurtajastaan oksat.
Orion kirjoitti:.5R. kirjoitti:Miten teutonit pääsevät vesiesteen yli kun niillä ei ole siltaa?
Eikä ui kun ne pelkää vettä ja peseytymistä. Ne tekee sillein että jos niillä on pultit mukana ne ampuu ittensä yli. Jos ei ole pultteja mutta on hevosia ne heittää ratsut lampeen ja käyttää niitä siltana. Jos ei ole heppojakaan ne menee lähimpään Mäkkäriin.
Täytyy sanoa että teutonit on aika viisaita. Jos Travian jatkuis nykyaikaan, niin roomalaislla ois varmaan pommikoneita ja galluilla tankkeja. Teutonitkin olisi kehittynyt, ne olis oppinut karsimaan muurinmurtajastaan oksat.
ne on niinko sä orion???
pesulle jouluna ja juhannuksena
ilmankos ei sulla tyttistä ole *nauraa*
Vivi- Mode
Älykkyydeltä ja hygienialta ne ei ainakaan muistuta mua... Mut ainakin yhtä väkivaltaisia ja karvaisia ne on kuin sä aamulla (avastasi katsoen). Niillä ei vaan ole mitään laser-konekivääriä.
Orion kirjoitti:Älykkyydeltä ja hygienialta ne ei ainakaan muistuta mua... Mut ainakin yhtä väkivaltaisia ja karvaisia ne on kuin sä aamulla (avastasi katsoen). Niillä ei vaan ole mitään laser-konekivääriä.
mielummin karvainen ja äkäinen....kuin karvaton tossukka, kuten Sinä *hymy*
Vivi- Mode
täällähän alkaa vitsit pikkuhiljaa lähennellä henkilökohtaisuuksia
ja kohta kaatuu UST:n kaikki siivet sisällissodan takia
JereN- Viestien lukumäärä : 36
JereN kirjoitti:täällähän alkaa vitsit pikkuhiljaa lähennellä henkilökohtaisuuksia
njääh...emmää usko....moon ainaski vakaasti pystyssä, enkä aio mihinkään kaatua
Vivi- Mode
Mäkin pärjään (ainakin toistaseksi) mut jos vaihdan liittoumaa niin pulttaan ekana Vivin ja tokaksi Adminin.
no älä nyt tollaisia sotasuunnitelmia vielä paljasta
monster_XY1092- Mode
- Viestien lukumäärä : 34
Orion, sunhan piti pultata mutkin vai muutitsä mieltäs?
Assassin kirjoitti:Orion, sunhan piti pultata mutkin vai muutitsä mieltäs?
Pitikö?? Mä en muistakaan. No voin mä sut pultata jos kerran haluat.
No en kyllä taida pultata ketään ennen kuin syttyy sota...
Ei sillä ole. Kuhan mahtailee nokka pystyssä.
Orion kirjoitti:Mäkin pärjään (ainakin toistaseksi) mut jos vaihdan liittoumaa niin pulttaan ekana Vivin ja tokaksi Adminin.
Miten niin TOISEKSI?! Tämä oli, kuules viimeinen tikki, ja jos edes yksi legioonalaises käppäilee mun rajan yli, niin minä käppäilen SINUN ylitse koulussa!!! X)
No no admin tuohan on kiellettyä travianin säännöiss.
Vaikka hauskaa se olisikin
Vaikka hauskaa se olisikin
päällikkö- Viestien lukumäärä : 9
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa